niedziela, 18 maja 2014

Plany na wakacje


Cóż! Coraz mniej czasu do wakacji, czas zacząć w końcu coś planować. Nie wiem jak wy, ale ja już w sumie to mam wakacje. W szkole wszystkie książki omówione, na lekcjach łapiemy jakieś oceny zaledwie z zeszytu, za aktywność lub gramy w państwa i miasta- nic ciekawego. Nauczyciele już sami widać, że nie chcą nas za często na lekcjach widzieć, najlepiej jakbyśmy już po egzaminach skończyli naukę w gimnazjum i mieli 4 piękne miesiące wakacji, takiego czasu aby opanować swoje małe "adhd", ponieważ kurde! zaraz już będziemy w liceum, technikum czy innej szkole wyższej.


Chciałam wam dziś przedstawić moje takie małe plany, które mam nadzieję, że dojdą do skutku, ponieważ w sumie jestem już dogadana z rodzicami i są oni świadomi (przynajmniej moja mama haha) tego, że w tym roku moje wakacje będą się kręcić głownie w okół moich znajomych i różnych wyjazdów. Niestety większość moich przyjaciół jest spoza mojego miasta. W roku szkolnym jest nam trudniej się spotkać, ponieważ przez 5 na 7 dni w tygodniu spędzamy w szkole. Wakacje są więc idealnym momentem na oderwanie się od tego wszystkiego i spędzenie trochę tego czasu w gronie najbliższych przyjaciół.


PLAN #1

obóz harcerski

W sumie to można uznać, że bardziej kolonia zuchowa. Ponieważ jestem drużynową 7 Kieleckiej Drużyny Zuchowej (tak drużyny, nie gromady, nie pomyliłam się) moim -można powiedzieć obowiązkiem- jest pojechanie razem z zuchami na kolonię. Jest to krótko mówiąc podsumowanie naszej całorocznej pracy. Więc jako drużynowa nie mogłabym w nim nie wziąć udziału. 2 tygodnie w pięknym lesie! Dla niektórych może być no trochę nie do pomyślenia -no bo przecież jak można wytrzymać w tym naszym XXI wieku bez stałego dostępu do internetu, a najlepiej to jeszcze do wifi-. Owszem da się. Mieszkać w ogromnych namiotach, -w przypadku kadry- spać w najlepszym wypadku góra 5 godzin.
Lecz to jest jednak to co naprawdę lubię!


PLAN #2

Halo Warszawa!

Ostatnio bardzo często odwiedzane przeze mnie miasto. Chociaż raczej myślę, że Was to nie dziwi. Lecz w wakacje mamy nadzieję spotkać się w trochę większym gronie. Zjedziemy się z Poznania, Torunia, Brodnicy, Olsztyna, Kielc, Opola a nawet Norwegii aby spędzić ze sobą chociaż parę godzinek. Ja już współczuję ludziom, którzy napotkają nas na drodze, naprawdę. Wiem, że nie będzie to spotkanie, gdzie będziemy wszyscy siedzieć w spokoju. Jak ja siedzę i potrafię się jak głupia śmiać do telefonu i się wydzierać jak bardzo mam ich dość i jak bardzo ich nienawidzę -oczywiście dla żartu- to ja nie wiem co się będzie działo jak my się spotkamy. Raczej nigdy nie będę miała dość tego, że wszyscy mamy tak samo nie po kolei w głowie. Ale właśnie za to ich kocham, mmmm.


PLAN #3

7 dni razem

to wypali to naprawdę będę najszczęśliwszą osobą na świecie. Chodzi mi o to, że prawdopodobnie przyjedzie do mnie na tydzień Paulinka, Angela i Kuba. Jeżeli to dojdzie do skutku to nie zobaczycie szczęśliwszej osoby na ziemi ode mnie. Naprawdę. A jeśli zobaczycie, to tylko człowieka, który uniknie śmierci. Planuję już każdy dzień z nimi, aby im jak najwięcej pokazać i jak najlepiej się z nimi bawić. 
Podbijemy Kielce!


PLAN #4

trochę zwiedzić

W tym roku -jak już wspomniałam na początku- nie będę siedzieć na pewno w jednym miejscu. Chcę przejechać trochę Polski z zaoszczędzonych pieniędzy, odwiedzić przyjaciół w ich miastach, porobić parę zdjęć z nimi, jak i architekturze moim właśnie znajomym. Także aparat będzie w ciągłym ruchu. Przede wszystkim chcę być w Olsztynie, Poznaniu, Warszawie, Krakowie może we Wrocławiu jeszcze czy Katowicach. 


A jakie są wasze plany na wakacje? Macie w ogóle już jakieś?:)

☆ Trufel
Twitter ☆ Ask.fm ☆ Facebook ☆ Fanpage ☆ Tumblr#reblog ☆ Tumblr#myphoto ☆ Instagram

7 komentarzy:

  1. jeju kocham czytać twoje notki yufyufyfgyukg:(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków zaprasza ♥
    Włochy i Warszawa już na mnie czekają~

    A twoje notki zawsze są tak starannie napisane. Bardzo mi się to podoba ;3;

    OdpowiedzUsuń
  4. To drugie zdjęcie jest niesamowicie melancholijne, ale delikatnie piękne, cudo, cudo. Wybacz, deary, że nie odnoszę się do tekstu notki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz koniecznie napisać kiedy będziesz w Katowicach! Chętnie Cie poznam i moge zostać twoim przewodnikiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze masz śliczną pościel^^
    Co do planów na wakacje.. Hm, Twoje przedstawiają się naprawdę ciekawie i szczerze życzę Ci, żeby się spełniły:) Obóz harcerski to coś, na co zawsze chciałam pojechać, ale bałam się, że wstępując do harcerstwa, będę musiała mierzyć się z hardcore'owymi zadaniami, a to raczej nie dla mnie, chociaż w lesie bez internetu bym posiedziała:(
    A moje plany? Cóż.. Ostatnio znajomi mnie troszkę olali, ale postanowiłam, że nie będę z tego powodu rozpaczać. Zamiast tego spędzę wakacje poza moim miasteczkiem i będę się dobrze bawić! Chcę odwiedzić właśnie ludzi, z którymi nie widuję się na co dzień, z chęcią pojadę do Krakowa czy Wrocławia, bo to piękne polskie miasta i mam ochotę poprzechadzać się ich uliczkami trochę dłużej niż kiedyś! Mam dużo marzeń, a zobaczymy, co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się zmieniłaś. Oczywiście na pozytywne! :) Pamiętam Cię jeszcze w Twoim fioletowym wigu, haha. Muszę przyznać, że śliczne wyszłaś na tych zdjęciach, a czwarte jest najlepsze! :))
    cz4jk4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej, dodasz komentarz? ♥
Proszę o zachowanie kultury i wyrażania szczerej opinii.
Chamskie i niekulturalne komentarze będą usuwane.