czwartek, 5 czerwca 2014

Przywołane, niedalekie wspomnienia (photoblog)

Ogólnie niedawno bardzo dużo sobie wspominałam. Przypomniałam sobie początki tych wszystkich ludzi, którzy byli popularni na photoblogu, potem przeszli na aska i wtedy ta część fbl całkiem obumarła. W sumie nie dziwię się. Wszystko co mogli napisać pod jakimś tam zdjęciem na blogu pisali na asku i tak naprawdę nie było czego nowego napisać- wszyscy już to wiedzieli.
Kiedyś wszyscy mieli photobloga- teraz wszyscy mają aska. 
Moda na te wszystkie portale się zmienia, teraz jest tak, że jeśli nie masz konta na facebooku-nie istniejesz.
Chciałabym się cofnąć do tamtych czasów, kiedy innym nie imponowało się swoją głupotą, byciu "w modzie" czy zasłanianiem sobie twarzy najnowszym modelem iphone'a, ale wtedy, kiedy popularnym się było za swoją oryginalność i coś mądrego. Teraz każdy może się wybić- wystarczy, że pokażesz, że masz 10 ajfonów, 20 ipadów, wszystkie markowe ubrania i niewyparzoną gębę + jeszcze musisz być ładny. Najwięcej takich ludzi wcale nie jest sobą- po prostu pod wpływem społeczeństwa sami na takich się zmieniają. 




Ostatnio skupiłam się właśnie na photoblogu. Nie wiem czy są tam jeszcze w ogóle ludzie, ale chciałam mieć miejsce -takie małe, dla siebie- gdzie będę mogła szybko napisać o czymś śmiesznym, czy moim dniu, czy czymś co mogę napisać na szybko, ale też chcę się z kimś tym podzielić i zapamiętać, tak, że za parę lat to przeczytam i będę mogła zobaczyć, jak bardzo się zmieniłam. Takie małe pierdółki, których nie chcę pisać, a nawet nie mogę dodać sensownego postu na blogspot z telefonu.

Także zapraszam na moje nowe konto: http://www.photoblog.pl/hanawhite/




Na zdjęciach najwspanialszy kot na świecie mojej przyjaciółki Laury.

☆ Trufel
Twitter ☆ Ask.fm ☆ Facebook ☆ Fanpage ☆ Tumblr#reblog ☆ Tumblr#myphoto ☆ Instagram
Snapchat: aleksandracedro Photoblog: hanawhite

9 komentarzy:

  1. Po pierwsze - piękny kot!
    Dobija mnie ten cały ask. W sumie to nie portal mnie dobija, a te fejmy i ich głupkowate odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysl! na pewno bede zagladac, Ola ;) śliczne kreski ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam photobloga i cały czas go prowadzę :)
    A ludzi jest bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jezu, jak zwykle nic nie wiesz i się odzywasz. Nie dość, że jeździsz po mnie do moich przyjaciółek to jeszcze tu będziesz mi zatruwać życie. Jak już piszesz, że jestem "tą głupią olą" to dla własnego i mojego spokoju zamknij już tą mordę i nie wchodź na mojego bloga. Boli Cię fakt, że mam przyjaciół których ty możesz mi tylko pozazdrościć? Bo osiągnęłam więcej w życiu od Ciebie? Bo mam ciekawsze życie? Boli Cię ten fakt? I nie, nie jest mi głupio najeżdżać na Ciebie na forum publicznych. Wyjdź stąd i się już nie pokazuj panienko:)

      Usuń
  5. Ty tak na serio do luny?

    OdpowiedzUsuń
  6. Na twojego photobloga będę zaglądać z przyjemnością :)
    Kot Laury tylko pozazdrościć, jest przeuroczy.
    http://sweet-dol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam fotobloga, jednak coraz mniej na niego zaglądam.
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jejuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, jaka jesteś piękna! a post całkowicie zgodny z prawdą:)

    OdpowiedzUsuń

Hej, dodasz komentarz? ♥
Proszę o zachowanie kultury i wyrażania szczerej opinii.
Chamskie i niekulturalne komentarze będą usuwane.