środa, 7 maja 2014

Wesołe miasteczko

Hej!
Zawsze podobały mi się zdjęcia na wesołych miasteczkach! Pełne kolorów, pokazują wszystko, co się zazwyczaj mieści w wesołym miasteczku, kojarzą nam się z odczuciami, które przeżywamy na różnych atrakcjach. Zawsze to miejsce miałam w głowie dość optymistycznie, zawsze jak mój tata mówił, że idziemy właśnie tam od razu świat stawał się kolorowy. Kiedyś na wesołym miasteczku było dużo dzieci, teraz jak tam przechodzę są sami ludzie typowo ze wsi, którzy idą tam tylko po to by się popisać jacy są odważni przed innymi kolegami. Kiedy tam stałam i Ania robiła mi zdjęcia cały czas leciały w moją stronę bardzo nieprzyjemne komentarze, dlatego na zdjęciach też nie pokazałam całego optymizmu, jaki chciałam.
W Kielcach ogólnie nasze wesołe miasteczko jest dość liche, mogliby się w końcu kiedyś postarać. Nie mogę się już doczekać wakacji, kiedy pojadę w końcu na jakieś prawdziwe atrakcje!:)


















☆ Trufel
Twitter ☆ Ask.fm ☆ Facebook ☆ Fanpage ☆ Tumblr#reblog ☆ Tumblr#myphoto ☆ Instagram

6 komentarzy:

  1. olusia, jesteś jedyną osoba, która dobrze wygląda w koczku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia:) Masz cudną sukienkę i rajstopy. Jak ty tego koczka robisz, że masz po bokach te pasemka włosów?

    OdpowiedzUsuń
  3. .... ludzie ze wsi, aha. Bo niby ludzie ze wsi to chamy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tłumacz mi się tu i teraz, czemu przypominasz mi Elene z TheVampireDiaries na tych zdjęciach XD

    OdpowiedzUsuń

Hej, dodasz komentarz? ♥
Proszę o zachowanie kultury i wyrażania szczerej opinii.
Chamskie i niekulturalne komentarze będą usuwane.